topdesk reporting
Wat is TopDesk?
TOPdesk is een toonaangevend servicebeheerplatform dat bedrijven helpt hun operationele efficiëntie te verbeteren. Met TOPdesk kunnen organisaties moeiteloos incidenten, serviceaanvragen en wijzigingen beheren. Dankzij de gebruiksvriendelijke interface kunnen teams snel aan de slag, wat resulteert in betere klanttevredenheid en een hogere productiviteit. Bovendien biedt TOPdesk krachtige rapportagemogelijkheden en integraties met andere tools, waardoor bedrijven waardevolle inzichten kunnen verzamelen en hun dienstverlening continu kunnen verbeteren.
TOPDESK & 2FOQUS
Met TOPdesk Reporting is 2Foqus sinds 2018 dé BI partner van TOPdesk. Wij helpen klanten van TOPdesk die tegen de grenzen aanlopen van de standaard rapportage functionaliteit die TOPdesk biedt. Middels de door TOPdesk aangeboden Odata-feed wordt het door ons ontwikkelde TOPdesk datamodel geladen en kan er middels het hierop aangesloten TOPdesk Reportpack direct gebruik worden gemaakt van de meest gevraagde service management rapportages.
topdesk datamodel
Het TOPdesk Reporting datamodel stelt organisaties in staat zelfstandig aan de slag te gaan.
topdesk reportpack
Het TOPdesk reportpack bevat de door TOPdesk klanten meest gevraagde service management rapportages en geeft organisaties direct inzicht in haar service management processen.
ondersteuning
Het reportpack kan je zelf beheren en uitbreiden. Uiteraard is er vanuit ons altijd ondersteuning mogelijk. Zowel bij de afstemming op jouw organisatie als bij het ontwikkelen van specifieke service management rapportages.
tweedaagse training
Tijdens een tweedaagse training geven wij een uitgebreide toelichting op de mogelijkheden en gaan wij gezamenlijk aan de slag met de ontsluiting van jouw eigen TOPdesk omgeving.
In de praktijk zien wij veelal een combinatie van het TOPdesk Datamodel en het TOPdesk Reportpack. Zo willen organisaties een vliegende start maken middels de inzet van het datamodel in combinatie met het reportpack om vervolgens, al dan niet gezamenlijk, de aanvullende rapportagebehoeften in te vullen. Hierbij kan je ook denken aan het combineren van TOPdesk data met data uit andere (in-/externe) databronnen.